Sunday 11 December 2011

this is my life :D

wolla eberywane,hihi,maaf,saya baru first time gune blog..jadi,salah silap mohon diampunkan..  :)

hari ni,abe saya,Arif,kene pegi kem,yg diberi nama Kem Remaja Islam..kem ni selalunya akn berlangsung selama 2 minggu..oh,ya,kami berdua mmg akn dipaksa utk memasuki kem itu setiap thn,dan thn ini merupakan thn ke-3..nasib menyebelahi saya,doa' saya dimakbulkan,iaitu tidak mahu pergi ke kem itu,kerana saya tkt bila saya blk dr kem tersebut,akn berulang kembali kisah lama..

Nk TaU KiSaH aPe?!

pfttt,setiap kali saya pulang dr kem tu,mesti TERKANTOI dgn family..oh yes,sbb ade bdk llk selalu call(biaselah,dh kate RemAja),yg call tu bkn sorang,dan yg paling tidak boleh dipercayai kerana kebanyakan llk yg call saya itu merupakan bdk TAHFIZ..haha,start dr tu,setiap kali phone berbunyi,mesti ade suare2 sumbang yg mengatakan itu adalah BoyPwEn saya..wolla,then ape lagi,mestilah kene ugut dgn mak,nk tgk phone  T.T  .. start dr tu baru saya bljr bgmana rasenya bila mempunyai rmi kakak dan abg..yg paling peliknya,kakak saya yg first and second x bising papepun,malah bg kate2 semangat lagi tuh ! abg jgn ckplah,yg first tu suka cari TiTle nk dibuat gadoh,yg second,Bls denDam sbb time dia sklh dulu,saya pernah terDaJalkan dia,haha,bdk sklh rendah,manelah tau lagi bab2 perCintAan nih ! abg yg ketiga plak,alim semacam,x leh tgk org ckp ngan laki skt,mesti dia dh muncul kat sblh..yg ke-4,si arif tu,dia tu pendengki yg teramat..ape yg saya buat,mesti x btl dkt mata die..ade je bende yg die buat,utk kenekan saya..

okay,kembaLI kpd KiSAh Kem td,..

sbnrnya,sblm ni saya kene paksa jugak utk pegi sane,tp semenjak saya mengaktifkAN diri Dlm DuNia Asnaf,mak bg kelonggaran samada mahu pegi atau tidak,saya rasa amat2 bersyukur atas sbb..
1) mula ade perubahan after join Asnaf
2) sbb mak x nk kantoi lagi !
3) mak ckp klu pegi sane,nanti jumpe dgn m**z@m*! lagi !
4)  malu nk pegi sane,sbb sume bdk tahfiz kat sane dh knl saya T.T
5) tkt bende sama berulang lagi,pisang berbuah 2 kali o.O
6) mls nk jumpe dgn si 'DIA'

satu jwpn je utk sume sbb dkt atas,saya TaK SanGgUp nk MelihAt,mahupun menanggungnya..Aigoo,..

saya rase amat2 bertuah + gembira skl sbb tak perlu pegi kem tuh ! malu,malu dan malu..cube bayangkan,walaupun saya x knl bdk2 tahfiz tu,tp name saya dh masyhur dipersada Ma'aHad TahFiz @!-Q**@*  w@!  !m@*@#  ...mane x nya,dlm fb,sume bdk tahfiz tu add saya,even yg baru msk thn ni pun knl saya..klu setakat knl tu x pe lah lagi,ni sampai tahu kisah HiTAm saya dkt kem tuh ! mammy,malu nyeee ! mane nk ltk muka ni klu terpaksa pegi kem tuh taun ni???

and,bla,bla,bla(mlslah nk cite),

dear friend,
mohon diampuni jika terase dgn kate2 diatas..saya bdk baru bljr utk menggunakan blogger nih ! jd segale kekerasan x kiralah dr segi bhs mahupun kate2 mohon tidak disimpan di dalam hati,sekian,wassallam   :)

No comments:

Post a Comment